دنتی دنتال
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ثبت، هماهنگی و ارائه خدمات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات ارائه می‌‏شوند.

دنتی دنتال به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دنتی دنتال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، به کاربر اطلاع رسانی می شود. دنتی دنتال همواره در ارائه خدمات و سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که خدمات فروش محصولی در دنتی دنتال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دنتی دنتال محفوظ است و در صورت تمایل مشتری می‏‌تواند به جای محصولی که خدمات فروش آن متوقف شده، محصول دیگری را جایگزین یا درخواست استرداد نماید.

دنتی دنتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، که البته کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، آماده سازی و خدمات به صورت کامل ارائه می‌‏شود.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند قطع ارائه خدمات و فروش بدون اطلاع قبلی، برای دنتی دنتال محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

تمام حقوق و امتیازات یک کاربر از جمله سابقه تخفیفات و … به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نمی باشد و در صورت تخلف مطابق قوانین با وی برخورد می شود.

با توجه به تغییرات فنی در برخی مدل های محصولات امکان تفاوت ویژگی های محصول جدید و قدیمی وجود دارد. دنتی دنتال تمام سعی خود را در بروز رسانی اطلاعات محصول های خود دارد. اما مسئولیت تفاوت های حاصل از تغییرات شرکت سازنده در محصولات به عهده دنتی دنتال نمی باشد.

باز پس گرفتن بدون هزینه

در شرایط زیر دنتی دنتال تضمین می کند که کالای تحویلی از مشتری را بدون هیچ هزینه ای از او پس بگیرد:

در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده

– مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.

– سفارش دریافتی با سفارش درخواستی متفاوت باشد.

– کالا هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشد که در اینصورت شما می توانید از تحویل کالا خودداری نمائید.

– بسته بندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند).

– کیفیت ظاهری محصول دچار مشکل شده باشد

 

* دنتی دنتال تمامی تلاش خود جهت جلب اعتماد شما خواهد کرد تا از خرید کالاهای تخصصی در فضای مجازی لذت ببرید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده که آن در بالای قیمت این کالاها در قسمت توضیحات کوتاه درج شده است یا توسط شرکت وارد یا تولید کننده روی بسته بندی محصول ذکر می گردد و یا همراه کالا ارسال می شود (البته عدم درج موارد مذکور در این قسمت به معنی نداشتن گارانتی برای آن کالا می باشد). چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی گردد، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

* در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش، کارشناسان دنتی دنتال در حد توان شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین خدمات به عنوان کاربر دنتی دنتال از طرف شرکت گارانتی کننده به شما ارائه گردد.

×

WhatsApp Chat

چطور می توانم کمکتان کنم ؟

×