در شرایط زیر دنتی دنتال تضمین می کند که کالای تحویلی از مشتری را بدون هیچ هزینه ای از او پس بگیرد:

در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده

– مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.

– سفارش دریافتی با سفارش درخواستی متفاوت باشد.

– کالا هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشد که در اینصورت شما می توانید از تحویل کالا خودداری نمائید.

– بسته بندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند).

– کیفیت ظاهری محصول دچار مشکل شده باشد

 

* دنتی دنتال تمامی تلاش خود جهت جلب اعتماد شما خواهد کرد تا از خرید کالاهای تخصصی در فضای مجازی لذت ببرید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده که آن در بالای قیمت این کالاها در قسمت توضیحات کوتاه درج شده است یا توسط شرکت وارد یا تولید کننده روی بسته بندی محصول ذکر می گردد و یا همراه کالا ارسال می شود (البته عدم درج موارد مذكور در این قسمت به معنی نداشتن گارانتی برای آن كالا می باشد). چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی گردد، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

* در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش، کارشناسان دنتی دنتال در حد توان شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین خدمات به عنوان کاربر دنتی دنتال از طرف شرکت گارانتی کننده به شما ارائه گردد.