با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت دندانپزشکی نیز پیشرفت کرده است و برای ارائه خدمات بهتر در هنگام درمان تجهیزات دندانپزشکی هم به روز شده است. خرید تجهیزات دندانپزشکی و به روز کردن ابزار هایشان یکی از دغدغه های آن ها می باشد. در این مقاله قصد داریم تا درباره فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران صحبت کنیم و مرجع معتبر و حرفه ای را در این زمینه معرفی کنیم . همچنین در ادامه به معرفی برخی از تجهیزات دندانپزشکی می پردازیم.

معرفی تجهیزات دندانپزشکی

آینه دهان

این ابزار در دندانپزشکی ترسی ندارد اما باید بگوییم که ابزار مهمی می باشد. این ابزار یک آینه کوچک می باشد که دسته فلزی دارد. کاربرد این ابزار به این صورت است که دندانپزشک می تواند داخل دهان بیمار را به طور کامل مشاهده کند. همچنین به کمک این ابزار دندانپزشک بدون دخالت دست می تواند زبان بیمار را جابه جا کند. دنتی دنتال یکی از برترین ها در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران می باشد که برای خرید این ابزار به سایت آن ها می توانید مراجعه کنید.

آینه دهان

دستگاه ساکشن

دستگاه ساکشن در دندانپزشکی برای تخلیه هر آنچه در دهان می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. خیلی ساده بخواهیم توضیح دهیم، کاربرد این دستگاه به مانند جاروبرقی می باشد و آب و مایعات داخل دهان بیمار را در زمان معاینه خالی می کند. قدرت مکش در این دستگاه متفاوت است و بستگی به درمان دندان دارد.

تجهیزات اندو

تجهیزات اندوداتیکس در دندانپزشکی به منظور بالا بردن دقت و صرف زمان کمتر برای درمان ریشه در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی می باشد. شرکت های تولیدی و برند های مختلفی تجهیزات اندو را تولید می کند. باید بر اساس کیفیت و بودجه مورد نظر خرید تجهیزات خود را انجام دهید. با تحقیق و مشاوره می توانید مرجع و فروشگاه های برتر در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران را پیدا کنید که یکی از این فروشگاه های برتر، دنتی دنتال می باشد.

تجهیزات اندو

انبرک دندانپزشکی

این ابزار نقش یک کاوشگر برای پیدا کردن بیماری  را دارد. انبرک دندانپزشکی هم جز تجهیزات مهم دندانپزشکی می باشد. کاربرد آن برای پیدا کردن پوسیدگی دندان و بیماری های لثه استفاده می گردد.

اسکلر

این ابزار برای پاک کردن جرم و پلاک دندان ها در حجم وسیع کاربرد دارد. در واقع این ابزار دنداپزشکی برای افرادی که نیاز به جرمیگری دندانی دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

دریل دندانپزشکی

یکی از تجهیزات دندانپزشکی بسیار مهم، دریل دندانپزشکی می باشد. این ابزار به عنوان یکی از ابزار های ترسناک در دندانپزشکی محسوب می شود و به طور حتم صدای آن را در دندانپشکی شنیده ایید. این ابزار به طور معمول با سرعت ۲۵۰ دور در دقیقه می چرخد. قبل از انجام دریل از بی حسی استفاده می شود.

سرنگ دندانپزشکی

تزریق دارو های بی حسی توسط سرنگ دندانپزشکی استفاده می شود و به طور معمول سوزن این نوع سرنگ ها از سرنگ معمولی بلند تر می باشد. برخی از سرنگ ها هم در دندانپزشکی موجود است که برای شست شو استفاده می شود. برای آشنایی با انواع سرنگ های دندانپزشکی به مطلب”معرفی انواع سرنگ دندانپزشکی” مراجعه کنید.

فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران

معرفی بن فایل

یکی دیگر از تجهیزات دندانپزشکی، بن فایل می باشد که برای جراحی های افزایش طول تاج بسیار مناسب است. از دیگر کاربرد های این ابزار صاف کردن زبری استخوان می باشد و برای برداشتن لج های استخوانی هم کاربرد دارد. بن فایل جز ابزار های مهم و پر کاربرد در دندانپزشکی است. جنس آن استیل ضد زنگ است و حتی برای برداشتن استخوان نکروزه در سطوح اینترپروگزیمالی هم مناسب می باشد. دنتی دنتال یکی از بهترین ها در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران می باشد که برای خرید انواع بن فایل به سایتشان مراجعه کنید و خرید ایمن انجام دهید.

در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از افراد برای پایین آوردن هزینه ها اقدام به خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم می کنند، پیشنهاد ما این است که این هزینه را به چشم سرمایه گذاری ببینید. به این دلیل که استفاده از تجهیزات بهتر و به روز تر باعث بالا رفتن سرعت و دقت عمل شما می شوند و نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد.

برای خرید تجهیزات دندانپزشکی در ابتدا بهتر است که برنامه ای برای نصب آن در نظر بگیرید و حتما به فضای مطب خود توجه لازم را داشته باشید. همچنین از دیگر نکات این است که توجه داشته باشید که شما و کارکنان آموزش های لازم برای استفاده از این تجهزات را دریافت کرده ایید. در مرحله آخر هم یافتن یک فروشگاه برتر در این زمینه می باشد. اگر در تهران قصد دارید که مطب خود را راه اندازی کنید یا تجهیزات خود را به روز کنید، دنتی دنتال انتخاب درست و هوشمندانه ای است که در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران توانسته به خوبی عمل کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با “فروش تجهیزات دندانپزشکی در تهران” آشنا کنیم چرا که بر این باوریم در راستای توسعه ­ی خدمات دندانپزشکی سهیم هستیم همچنین اگر شما متخصص گرامی به دنبال دریافت بهترین تجهیزات دندانپزشکی می­باشید، می­توانید از وبسایت دنتی دنتال اقدام به سفارش نموده و یک خرید عالی با پشتیبانی بی­نظیر را داشته باشید