شرایط لازم برای ارسال سفارشات به شرح زیر است:

شهر تهران

– سفارشات بالای یک میلیون تومان به صورت رایگان

– سفارشات کمتر از یک میلیون تومان با هزینه ارسال بین ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان

– سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۵:۳۰ ثبت شده باشند، امکان ارسال به صورت ویژه را دارند و بسته طی حداکثر سه ساعت به دست گیرنده خواهند رسید.

– حداکثر وزن استاندارد برای این حالت ۲۰ کیلوگرم می باشد.

 

سایر استان های کشور

– سفارشات بالای یک میلیون تومان و کمتر از ۵ کیلوگرم به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

– سفارشات شما هر روز ساعت ۱۲ ظهر به باربری تحویل داده شده و بر اساس میزان مسافت شما تعیین می شود که در چه بازه زمانی ( روز و ساعت) تحویل شما داده می شود.

سفارشات سایر استان ها پس از ارسال و طی بازه زمانی خود جلوی درب منزل یا کلینیک به شما تحویل داده می شود.

تحویل اورژانسی در شرایط خاص:

در صورتی که به کالایی به صورت اورژانسی نیاز پیدا کردید، با شماره تلفن های ۶۶۹۱۲۱۰۲ -۰۲۱ ، ۰۹۳۵۴۰۷۰۹۸۶ تماس بگیرید تا کارشناسان، سفارش شما را در اولویت ویژه قرار داده و کالا سریع تر از حالت عادی برای شما ارسال گردد.

۵- روش های پرداخت آسان و متنوع

دنتی دنتال برای بالا بردن میزان رضایت شما روش های متنوعی را برای پرداخت فراهم آورده است.

– پرداخت در محل به عنوان یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت (به صورت نقد یا استفاده از دستگاه کارت خوان سیار)

– استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب، و تکمیل فرآیند خرید از طریق درگاه اینترنتی که برای شما در سایت آماده شده اند.

– انتقال وجه به حساب مجموعه از طریق کارت به کارت و یا به صورت حواله بین بانکی

 

 

شرایط ارسال

دنتی دنتال در راستای ارائه بهترین خدمات به کاربران خود، شرایط ارسال رایگان تمام سفارشات را به سر تا سر ایران فراهم نموده است.

سفارشات بالای یک میلیون تومان هزینه ارسال رایگان می باشد.

 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال در این بخش جداً خودداری نمائید.

هرگونه توهین به فرد یا افرادی منجر به عدم تائید نظر کاربر می‌شود.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمائید، هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را بیان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری نمائید.

“نام کاربری” دندانپزشکان عزیز باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی و یا انگلیسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند (هرچند تمامی موارد دیگر رعایت شده باشد) حذف خواهند شد و لازم به ذکر است برای حفظ حریم خصوصی و روابط نزدیک شرکت ها با دندانپزشکان٬ نمایش نظرات طوری برنامه ریزی شده است که فقط نام و حرف اول نام خانوادگی قابل رویت باشد. (این بند از تاریخ از تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۴ اضافه گردیده است.) که البته به درخواست خود کاربر امکان نمایش کامل نام و نام خانوداگی را فراهم خواهیم ساخت.

با توجه به مسئولیت دنتی دنتال در قبال لینک‌ سایت های دیگر؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا حتی الامکان از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.

تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تائید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با آن محصول خودداری نمائید.

کاربران توجه داشته باشند مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند و همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جداً خودداری نمایند.

ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمائید.

لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات عامیانه تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند، استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تائید نظرات کاربران است.

کاربران در نظر داشته باشند که دنتی دنتال، به هیچ وجه نظری را ویرایش نخواهد کرد و قابلیت ویرایش نظر به هیچ وجه وجود ندارد، لذا خواهشند است قبل از ارسال نظر حتماٌ یکبار روی آن مرور نمائید.

اگر قوانین ذکر شده، در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تائید نخواهد شد و در سایت نمایش داده نمی شود.

با این حال، دنتی دنتال هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تائید فنی دنتی دنتال درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.