روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات ارائه می‌‏شوند. دنتی دنتال به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دنتی دنتال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، به کاربر اطلاع رسانی می شود. دنتی دنتال همواره در ارائه خدمات و سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که خدمات فروش محصولی در دنتی دنتال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دنتی دنتال محفوظ است و در صورت تمایل مشتری می‏‌تواند به جای محصولی که خدمات فروش آن متوقف شده، محصول دیگری را جایگزین یا درخواست استرداد نماید.

دنتی دنتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، که البته کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، آماده سازی و خدمات به صورت کامل ارائه می‌‏شود.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند قطع ارائه خدمات و فروش بدون اطلاع قبلی، برای دنتی دنتال محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

تمام حقوق و امتیازات یک کاربر از جمله سابقه تخفیفات و … به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نمی باشد و در صورت تخلف مطابق قوانین با وی برخورد می شود.

با توجه به تغییرات فنی در برخی مدل های محصولات امکان تفاوت ویژگی های محصول جدید و قدیمی وجود دارد. دنتی دنتال تمام سعی خود را در بروز رسانی اطلاعات محصول های خود دارد. اما مسئولیت تفاوت های حاصل از تغییرات شرکت سازنده در محصولات به عهده دنتی دنتال نمی باشد.