سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی دنتی دنتال

دنتی دنتال به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. اطلاعاتی که از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام گرفته می شود برای موارد زیر می تواند استفاده شود:

– بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برای کاربران

– بهبود روند ارائه محصولات در فروشگاه

– ارسال ایمیل محصولات جدید و پیشنهادات ویژه

دنتی دنتال متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و در این راستا از تکنولوژی های مورد نیاز برای اطمینان و امنیت و حفاظت هر چه بیشتر اطلاعات سایت استفاده می شود. شما کاربر گرامی با بازدید و استفاده از سایت دنتی دنتال رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دنتی دنتال مانند: متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتویات تولید شده توسط دنتی دنتال جزئی از اموال دنتی دنتال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دنتی دنتال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دنتی دنتال محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دنتی دنتال است و هر گونه استفاده از آن با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت دنتی دنتال و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات و یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج مجاز نیست و کلیه این حقوق به صراحت برای دنتی دنتال محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات دنتی دنتال، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

با توجه به اینکه دنتی دنتال محصولات تخصصی ارائه می کند، ارائه شماره نظام پزشکی برای کاربران الزامی است و در صورتی که مشخص شود کاربر از شماره نظام پزشکی فرد دیگری و اطلاعات جعلی استفاده نموده، کلیه مسئولیت آن به عهده کابر می باشد و در صورت ثابت شدن سوء استفاده از شماره نظام پزشکی و اطلاعات جعلی علاوه بر پیگرد قانونی، دنتی دنتال با دادن کلیه اطلاعات فرد سوء استفاده کننده به صاحب اصلی شماره نظام پزشکی هر گونه مسئولیتی را از خود سلب می نماید.

فروش به توزیع کنندگان طبق بخشنامه اداره تجهیزات ممنوع بود و در صورت خرید از دنتی دنتال، سفارش به طور خودکار لغو می گردد.

هرگونه استفاده تجاری از اطلاعات سایت اعم از چاپ فروش و اجاره آن خلاف مقررات دنتی دنتال است.

برخی از مطالب سایت به دلایل امنیتی حفاظت شده بوده و تنها کاربران ثبت نام شده حق استفاده از آن را دارند. حق ثبت نام هر عضوی در سایت برای دنتی دنتال محفوظ است.

در صورتی که کاربر به مدت ۶ ماه به ناحیه کاربری خود وارد نشود امکان حذف آن توسط دنتی دنتال وجود دارد.

دنتی دنتال قادر است در هر زمانی بدون هیچ اجازه ای خدمات خود را از کاربر متخلف قطع نموده و ناحیه کاربری وی را غیر فعال نماید.

تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.dentidental.ir است، ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تائید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

بعضی افراد سودجو با ساختن ایمیل های در Gmail و Yahoo به نام dentidental.ir اقدام به سوء استفاده می نمایند لذا خواهشمند است پس از دریافت هر ایمیلی به اسم دنتی دنتال روی آدرس ایمیل کلیک کرده و مطمئن شوید که از Gmail و Yahoo ایمیلی دریافت نکرده اید، کابران تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

نمونه ایمیل های که افراد سودجو ممکن است استفاده نمایند:

dentidental.ir@gmail.com – dentidental.ir@yahoo.com – dentidentalir@gmail.com – dentidental-ir@gmail.com

این ایمیل ها همچنین مشابه این ها کاملاً جعلی بوده و متعلق به دنتی دنتال نمی باشد لذا علاوه بر موضوع ایمیل های دریافتی به حروف و آدرس ایمیل ارسال کننده دقت بفرمائید.

دنتی دنتال هیچ مسئولیت نسبت به انتقال ویروس از سایت به کامپیوتر کاربر را نمی پذیرد و این موضوع به عهده کاربر است که شرایط لازم برای امنیت خود در اینترنت را فراهم سازد.

خواهشمند است در صورت دریافت ایمیل ها و یا درخواست های غیرعادی به اسم دنتی دنتال قبل از هرگونه اقدام با ما بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.